زمان جاری : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 3:49 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 70
نویسنده پیام
jody70
آنلاین

ارسال‌ها : 80
عضویت: 19 /12 /1395
محل زندگی: tehran
سن: 30
خدمات درمانی کلینیک ونک لیزر
بواسیر یا هموروئید


بواسیر یا هموروئید از بیماری هایی است که بیان آن همیشه با ترس و خجالت همراه است . بر اساس یک گزارش کلی ، حدس زده می شود که بیش از نیمی از افراد در طول مدت زندگی خود لااقل 1 مورد از این بیماری را تجربه کرده اند . بسیاری از افراد بر این باورند که این بیماری فقط برای افراد سالخورده و مسن اتفاق میفتد ولی برخلاف تصور این عده ، بیماری بواسیر یا هموروئید هیچ گروه سنی خاصی نمی شناسد و تمامی افراد در هر سنی ممکن است با آن مواجه شوند .





شقاق مقعدی


شقاق مقعدی یا فیشر به عنوان یکی از شایع ترین بیماری های مقعدی شناخته می شود . شقاق در اثر ایجاد ترک یا شکاف بر روی پوست یا جداره های اطراف ناحیه ی مقعد به وجود می آید . بسیاری از افراد این بیماری را با بیماری بواسیر یا همان هموروئید اشتباه می گیرند . اما شقاق بیماری کاملا جداگانه ای است و با بیماری بواسیر فرق دارد .این بیماری به سبب کشیدگی و فشار بیش از اندازه به پوست و جداره های دیواره ی مقعد به وجود می آید . در ادامه بیشتر در رابطه با این بیماری صحبت می کنیم



کیست مویی


کیست مویی که با نام علمی سینوس پیلونیدال (PNS) شناخته می شود یک یا چندین حفره یا سوراخ کوچک است که در قسمت پایین کمر یا میان شکاف باسن ، بر روی سطح پوست به وجود می آید و درون آن مملو از مو ، مواد زائد ، چرک و عفونت است . اگر کیست مویی در مراحل اولیه ی ایجاد آن تحت درمان قرار بگیرد عوارض چندانی در بر نخواهد داشت و به راحتی برطرف می شود ولی اگر تحت درمان قرار نگیرد عفونت درون آن شدید تر و گسترده تر می شود.





فیستول مقعدی




فیستول که با نام فیستول مقعدی هم شناخته می شود یکی از شایع ترین بیماری های مقعدی یا نشیمنگاه می باشد . به طور کلی فیستول به علت ارتباط و اتصال غیرطبیعی میان دو بافت یا ارگان بدن به وجود می آید .این ارتباط غیر طبیعی به شکل یک کانال یا مجرا به سطح پوست می رسد . در بیماری فیستول مقعدی این ارتباط غیرطبیعی میان بافت های ناحیه ی مقعد رخ می دهد .



زگیل تناسلی


زگیل تناسلی یکی از شایع ترین بیماری های عفونی پوستی است که با نام زگیل مقاربتی هم شناخته می شود. اندام های تناسلی و مقعد خاستگاه اصلی این زگیل ها هستند و برخلاف ظاهر کوچک و ساده شان می توانند بسیار مشکل ساز باشند. زگیل های تناسلی در رده ی عفونت های آمیزشی ( STI ) دسته بندی می شوند و در مواقع خاصی می توانند بدن را میزبان برخی سرطان ها کنند.



امضا کاربر
یکشنبه 23 تیر 1398 - 14:10
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :