زمان جاری : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 1:01 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 65
نویسنده پیام
panahi73
آنلاین

ارسال‌ها : 13
عضویت: 5 /5 /1399
محل زندگی: تهران
سن: 26
هزینه جراحی بواسیر با لیزر
قطعا بواسیر یکی از شایع ترین بیماری‌های نشیمنگاهی است که معمولا بسیار دردناک و آزاردهنده بوده و زندگی عادی فرد را با مشکل مواجه می‌کند. اقدام به موقع برای درمان این عارضه یک موضوع بسیار مهم است که برهی از افراد به دلایل گوناگون مثل ترس از جراحی یا هزینه عمل بواسیر آن را به تعویق می اندازند.برای پاسخ به برخی از سوالات پر تکرار شما در ادامه مقاله نگاهی کلی به علائم و دلایل این بیماری و هزینه لیزر و جراحی هموروئید خواهیم پرداخت:بیماریبواسیر یا هموروئید همان رگ های ناحیه مقعد است که به دلیل ایجاد فشار، دچار التهاب و نورم شده و دردناک می‌شود.عواملی مثل یبوست طولانی مدت، زور زدن زیاد هنگام اجابت مزاج، بارداری در خانم ها و حتی نشستن های طولانی مدت باعث ایجاد فشار در مقعد و در نهایت بروز هموروئید می شوند.با مشاهده علائم این عارضه که در صفحه اصلی بواسیر(هموروئید) بطور کامل توضیح داده شده، باید به پزشک متخصص مراجعه کنید تا بیماری شما مشخص شود. پس از معاینه توسط پزشک و تشخیص نوع هموروئید، روش های مناسب برای درمان بواسیر به شما پیشنهاد می شود. هر یک از روش های درمان هموروئید مزایا و عوارض خود را دارد اما کم عارضه ترین روش، درمان بواسیر با لیزر است. این روش در کلینیک و بصورت سرپایی انجام می شود و نیازی به بستری شدن و گذراندن دوران نقاهت نمی‌باشد.

فاکتورهای موثر در هزینه جراحی بواسیر
یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای تعیین هزینه جراحی بواسیر با لیزر، میزان پیشرفت بیماری است. همانطور که در بالا اشاره شد، بواسیر دارای دو نوع داخلی و خارجی است و هموروئید داخلی هم بسته به اینکه چه میزان پیشرفت کرده، به چهار درجه مختلف تقسیم می شود.
بنابراین هر چه مدت زمان بیشتری از شروع بواسیر یا هموروئید گذشته باشد، درمان آن پیچیده تر است.
آیتم های مختلفی در تعیین هزینه جراحی هموروئید تاثیرگذارند و می توان گفت که هزینه لیزر بواسیر برای هر فرد متفاوت خواهد بود. اگر می‌خواهید اطلاعات دقیقی برای هزینه لیزر هموروئید داشته باشید، باید توسط دکتر متخصص هموروئید معاینه شوید.

اگر به بواسیر خارجی مبتلا باشید، پزشک با معاینه بالینی بیماری شما را تشخیص می دهد اما در صورتیکه هموروئید شما از نوع داخلی باشد، گاهی نیاز به انجام آزمایشاتی برای تشخیص نوع بیماری شما است.
علاوه بر شرایط بیماری، شهر و کلینیک یا بیمارستانی که به آن مراجعه می‌کنید و دستمزد پزشک همگی در تعیین هزینه لیزر و جراحی هموروئید تاثیرگذارند.

مقایسه هزینه عمل جراحی و لیزر
بسیاری از مبتلایان گمان می کنند که هزینه لیزر هموروئید از عمل جراحی بسیار بیشتر است، در صورتیکه این تصور اشتباه است. لیزر یک عمل سرپایی است که بیمار بلافاصله بعد از انجام آن مرخص می شود و نیازی به پرداخت هزینه های بستری و مراقبت های سخت بعد از عمل نخواهد بود.
در حالی که در روش های جراحی سنتی، بیمار باید یک روز قبل و یک روز بعد از جراحی در بیمارستان بستری شود که این امر هزینه درمان را افزایش می دهد.
همچنین دوران نقاهت بعد از جراحی هموروئید حدودا ۴ هفته است و بیمار نیاز یه یک استراحت طولانی دارد که برای بسیاری از افراد میسر نیست.

احتمال عفونت و عود مجدد بیماری هم یپس از عمل جراحی کی دیگر از مواردی است که می تواند علاوه بر اینکه بیمار را متحمل مشکلات و ناراحتی های زیادی میکند، هزینه های درمان را هم افزایش دهد.

هزینه جراحی بواسیر با لیزر | درمان کلینیک
شنبه 21 خرداد 1401 - 14:11
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :