loading...
میلیونر های مجازی
آخرین ارسال های انجمن
معین بازدید : 1349 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (1)

دوستان این فقد یک مطلب جهت آموزش است و درستی مطلب و اعتبار آن بر عهده کاربر سایت :samira هستش !

اگر در جستجوی کسب درآمد از اینترنت می باشید

حتما این نوشته را با دقت
  تا آخر بخوانید و روشهای

 معقول و عملی را انتخاب کنید.

اگر تا آخر نخوانید یقینابرخی نکته های طلایی را که در روشن تر کردن معمای کسب در آمد از اینترنت درایران مؤثر است از دست می دهید. من می دانم اکثر بازدید کنندگان این صفحه پولداران نیست بلکه کسانی است که در آرزوی پولدار شدن اند بنا براین وجدانم قبول نمی کند برخی رازهای کسب در آمد از اینترنت را افشا نکنم.
اولین راز این است که این نوشته را تا آخر و خیلی با دقت بخوانید. بعضی منابعی را که آدرس داده ام ارزیابی نمایید اما اقدام به خرید بسته های کسب در آمد از اینترنت نکنید مگر برای ارضای حس کنجکاوی و به کاربردن روشهای آزمون و خطای راههای کسب در آمد از اینترنت.
خوب می دانم اگر در چنگال برخی سایتهای تبلیغ کننده ای کسب در آمد از اینترنت بیافتید تا یک بسته از این نرم افزارها را به شما نفروخته اند نمی توانید خودرا بیرون بکشید!! اما من می گویم لازم نیست بخرید. اگر می خرید هم ارزانترینش را صرفا برای آزمون و خطا و کشف معمای کسب در آمد از اینترنت در ایران برای شما.

شاید این روزها عبارت های جذابی از قبیل: کسب در آمد بالا از اینترنت، کسب در آمد صد درصد تضمینی و تجربه شده از اینترنت، کسب در آمد فوق العاده و باورنکردنی ا زاینترنت،کسب در آمد میلیونی از اینترنت،بهترین و اطمنانی ترین روشهای کسب در آمد از اینترنت و دیگر واژه های خیلی چرب و دهن پرکن، پرتکرار ترین و پربازدید ترین واژه های باشد که در فضای اینترنت ایران تکرار و بازدید می شود و کسانی که این نرم افزارها را تهیه می کنند اما برای شان قابل استفاده نیست صدای شان به هیج جایی نمی رسد زیرا توان اطلاع رسانی برای دیگران را ندارند چون سایتهای غول و پربازدید در اختیار کسانی است که برای مجموعه های کسب در آمد از اینترنت تبلیغ می کنند و هرکه آنرا خرید و قابل تطبیق در ایرن نبود خودش می ماند و خدایش! دیگه توان اطلاع رسانی را به اهالی اینترنت و آنهایی که هنوز این بسته هارا نخریده اند، ندارند. بنا براین این بسته ها همچنان جزء پرفروش ترین محصولات اینترنتی است. حتی خود من هم اگر به جای این مقدمه، با تمام تأکید و اطمینان صد در صد از بسته های کسب در آمد از اینترنت در ایران تبلیغ می کردم  می توانستم روزانه چند بسته از آنها را به فروش برسانم ولی صادقانه عرض می کنم: وجدانم قبول نمی کند کسانی را که با هزار آرزو و امید، در صدد کسب در آمد جزئی از اینترنت و رفع بخشی از مشکلات انبوه مالی خود از این طریق می باشند سرگردان نمایم. عرض کردم اگر خیلی وسوسه می شوید و در صدد کشف معمای روشهای کسب در آمد از اینترنت می باشید من بهترین و معتبرترین فروشگاهها را معرفی کرده ام که در ادامه خود شما با مراجعه به آنها و ارزیابی دقیق، به گفته های من اطمینان صد در صد پیدا خواهید کرد.

 

بنده به جای تأکید روی تهیه بسته های کسب در آمد از اینترنت، روی نرم افزار "بهترین روش آموزش زبان انگلیسی در جهان" تأکید می کنم و خیلی هم تأکید. زیرا یقینا زندگی شما را متحول می کند و هزاران برابر هزینه ای که برای تهیه آن می نمایید برای شما سود قطعی دارد. تا آن حد تأکید؛ که می گویم اگر با زبان انگلیسی آشنای کامل و دایمی داشته باشید اطمینان تضمینی و صد در صد می دهم که درهای در آمد از اینترنت و غیراینترنت به روی شما گشوده خواهد شد. یقینا تحول بزرگ و سرنوشت ساز در زندگی شما رخ خواهد داد. این اطمینان را هم می دهم  که از "این نرم افزار آموزش زبان انگلیسی" بهتر هیج نرم افزاری در هیج جای دنیا نیست. نرم افزار "تل می مور" یا سی دی های آموزش زبان نصرت و... در قیاس با آموزش زبان انگلیسی با "رزتا استون" از زمین تا آسمان تفاوت دارد. تا تهیه نکرده اید و یک ماه استفاده نکرده اید این تفاوت را احساس نمی توانید. اگر تهیه نمودید حتما از ورژن چهار به بعدش تهیه نمایید که به معنی واقعی جادوی آموزش زبان انگلیسی است. سربازان امریکایی در عراق حتی برای آموختن فوری زبان عربی از نرم افزار معجزه آسای رزتا استون استفاده می کرده اند!!

 

من معتبرترین فروشگاه نرم افزار های آموزشی در ایران را برای تهیه این جادوی یادگیری آسان و دایمی و بدون درد سر زبان، پیشنهاد می کنم. به دلیل خرید آسان و تحویل هزینه دم در منزل و به د لیل تهیه آخرین ورژنهای این نرم افزار در این فروشگاه.
دراین بخش مرکز نرم افزارهای آموزشی، نیز حتـــما سری بزنید تا بادیدن تمام نرم افزارهای آموزش زبان در ایران، در یکجا از تنوع و اعتبار فروشگاه، شگفت زده شوید. دهها صفحه معرفی نرم افزارهای مختلف آموزش زبان را که در پایین صفحه فروشگاه فهرست شده است نیز با کلیک روی شماره صفحات بعدی بیبینید. بادقت و با چشم باز ارزیابی نموده هرکدام را پسندیدید تهیه نمایید.

 

مواظب باشید به هیج عنوان، بدون تحلیل و تعقل، چشم بسته

وارد کسب در آمد از اینترنت نشوید
.

 

خیلی از دوستان که با بنده ارتباط دارند وقتی می بینند بازدید وبلاگ بالا است اصرار دارند که چرا در موضوع کسب در آمد از اینترنت مطلب نمی گذارم؟ اما نظر شخص حقیر این است که اولا کسب در آمد از اینترنت بدون استفاده از روشهای مناسب و امتحان شده برای افراد عادی بالا نیست. اگر کسب در آمد از اینترنت در ایران برای همه ساده وراحت بود اکنون همه میلیونر شده بودند وهمه از اینترنت در آمد کسب می کردند.

از سوی دیگر کسب در آمد از اینترنت برای همه به صرفه نیست. مواظب باشید فریب تبلیغات وسوسه برانگیز "به سادگی میلیونر شدن از اینترنت" را نخورید. هرکسی که از اینترنت میلیونر نمی شود. مثلا بقالی سرکوچه که از اینترنت هیج بوی نمی برد اگر مغازه اش را تعطیل کند شب و روز بیست و چهار ساعته هم که پای اینترنت بنشیند به اندازه یک دهم مغازه اش از اینترنت نمی تواند در آمد کسب کند. برای پولدارشدن او، بهترین گزینه این است که روی مغازه و کارهایی که مهارت دارد بیشتر سرمایه گذاری کند قطعا از همان مسیر بهتر و زود تر پولدار می شود همینگونه است وضع سایرکسانی که از اینترنت هیج چی نمی دانند و کسب و کار دیگر غیر از اینترنت هم دارند اما بی جا هوس رها کردن کار و بارفعلی خود و کسب در آمد از اینترنت به سرشان زده است.

بنابراین اینترنت فقط و فقط برای کسانی که روشهای حرفه ای استفاده از اینترنت را بلدند ومی توانند هدفمندانه و راحت در اینترنت کار کنند و در استفاده آن مهارت دارند پولساز است و اگر با چشم باز و با احتیاط وارد شوند و آموزشهای ابتدایی مخصوص کسب در آمد ازاینترنت را نیز بگذرانند پس از مدتی به در آمد خواهند رسید.

 


حتما سوال می کنید بهترین سایت برای کسب درآمد ازاینترنت کدام سایت است یا بهترین روشهای کسب درآمد ازاینترنت را از کجا یاد بگیریم؟

نظر بنده این است که تمام سایتها و وبلاگهایی که ادعای آموزش بهترین روشهای کسب درآمد ازاینترنت را دارند رموز اصلی پولدار شدن ازاینترنت را باشما نخواهند گفت. بهترین راه این است که به جای، ساعتها و ماهها سرگردانی درسایتها و وبلاگهای پر طمطراق، یک نرم افزار معتبر روشهای کسب در آمد از اینترنت را به قیمت جزئی بخرید تا در زمان کوتاه با روشهای سالم و معقول کسب در آمد ازاینترنت آشنا شوید. اگر خرید چنین نرم افزار یا کتابی هیج سودی دیگری هم نداشته باشد حد اقل از فریب خوردن شما توسط سایتهای تبلیغاتی جلوگیری می کند و واقعیت کار دست شما می آید که آیا اصولا از اینترنت می توان کسب در آمد کرد یانه؟ و اگر بنا باشد در آمدی کسب کنیم با چه روشهایی و برچه اصولی استوار است. 


البته بهتر است کسب درآمد از اینترنت را به عنوان یک کار جنبی و آزاد در کنار شغل اصلی خود درنظربگیرید و روزانه در حدود نیم ساعت وقت خودرا صرف این کار کنید اگر نتیجه گرفتید وقت بیشتری درنظربگیرید و ادامه بدهید و گرنه به هیج عنوان وقت خودرا صرف گشت و گذار دراینترنت نکنید و بی خیال شوید.

 

 

 خوبی این مجموعه در این است که هم ساده، هم ارزان، هم اطمینانی و هم قابل عملی شدن درایران است.برای خرید بسته های کسب در آمد از اینترنت حتما حتما به این "  گنجینه پکیچ های طلایی کسب در آمد از اینترنت "از سایت ایران مارکت که بزرگترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی ایران است و بیش از هزار فروشگاه اینترنتی دیگر زیر مجموعه آن است، نیز سر بزنید تا با چشم نازنین خود بیبینید: میان ماه من تا ماه گردون / تفاوت از زمین تا آسمان است!

واقعا این سایت، بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران و بهترین جا برای خرید نرم افزار مورد نظر شماست. اگر در زمینه کسب در آمد از اینترنت بازهم دنبال کتاب و نرم افزار بودید درقسمت بالای سایت در بخش جستجوی محصولات بنویسید "پولدارشدن از طریق  اینترنت"  یا بنویسید "بهترین روشهای کسب درآمد ازاینترنت" دهها یا شاید صدها محصول ظاهر شود. از میان آنها مناسبترین وبهترین اش را برای خرید ابتدا انتخاب نمایید وآدرس بدهید وقتی مأمور پست آنرا به درب منزل شما آورد قیمتش را همانجا دم در خودتان حساب کنید.

این روش خرید صد در صد اطمنانی و ساده هست. تنها آدرس می دهید و قیمت محصول را دم در حساب می کنید تقریبا تمام نرم افزارهای کسب در آمد شبیه همدیگر است نرم افزار خیلی گران انتخاب نکنید یک نرم افزار خوب با قیمت معمولی بخرید اگر با روشهای آن نتیجه گرفتید حتما نرم افزارهای بیشتر و گرانتر را بخرید ارزشش را دارد و گرنه مواظب باشید بی جا وسوسه نشوید.

به هیج عنوان یکباره چندین کتاب ونرم افزار روشهای کسب درآمد ازاینترنت را نخرید و بیشتر ازآن مواظب باشید که فریب سایتها ووبلاگهایی مدعی کسب درآمد فوق العاده ازاینترنت را نخورید. بسیاری از کسانی که ادعا می کنند در فلان سایت ثبت نام نمایید و ماهانه چند صدهزار تومان با چند کلیک کسب درآمد داشته باشید!! در واقع فقط از همین ثبت نام شما ومعرفی شما به آن سایت، درصدی از درآمد شما به آنها تعلق می گیرد و شما زیرمجموعه آنها می شوید و بس!
اگر روزی به دام اینگونه سایتها و وبلاگها افتادید به محض اینکه عضو شدید و دیدید درآمد خوبی ندا رید، ادامه ندهید که این راه تا آخر همینگونه کاذب و وسوسه برانگیزاست. به صورت زنجیره ای به شما کوههای طلا وعده می دهند و شمارا به دنبال شان می کشانند اما هرچه پیشتر می روید و بیشتر کار می کنید این کوهها دورترمی شوند و هرگز به آنها نمی رسید.

دریک کلام،کسب درآمد ازاینترنت را با چشم باز و با روشهای معقول و منطقی و به تدریج شروع کنید.

 دوستان همدل! من از زمانی که می خواستم این وبلاگ را ایجاد نمایم با تأمل زیاد، عنوان آنرا" روشهای معقول پولدارشدن" گذاشتم نه "بهترین و عالی ترین روشهای کسب در آمد از اینترنت" یا عناوین فریبنده دیگر. اکنون هم رو
ی روشهای معقول پولدار شدن اصرار دارم و در بند این نیستم که شما حتما نرم افزار کسب در آمد از اینترنت را که معرفی می کنم بخرید یا نخرید بلکه برعکس، روی این موضوع اصرار دارم که اگر تخصص و حرفه ای دیگری دارید اصلا به کسب در آمد از اینترنت فکر نکنید بلکه یک وبلاگ یا سایت در زمینه تخصص خود بزنید و اطلاعات خودرا بروز نمایید و از کارو بار خود نیز تبلیغ کنید با این روش در واقع به صورت غیر مستقیم از اینترنت کسب در آمد کرده اید. اما اگر بازهم با دیدن تبلیغات وسوسه برانگیز کسب در آمد از اینترنت ذهن شما آرام نگرفت بهترین نرم افزار موجود برای این کار نرم افزار بالاست که خدمت شما معرفی شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عرفان هفت در تاریخ 1393/11/16 و 7:24 دقیقه ارسال شده است

تبادل لینک خوب و موثر با سایتی معتبر برای افزایش بازدید و رنک سایت شما
http://marshaladd.ir/links
از تبادل لینک با ما لذت ببرید
پاسخ : ممنون از نظر شما
لطفا لینک کنید اطلاع بدید


کد امنیتی رفرش
داگه کوین و بیت کوین رایگان





درباره ما
Profile Pic
آموزش کلی در زمینه کسب کار اینترنتی مجازی شبکه ای معرفی منابع و روشهای درآمد زا در اینترنت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما با کدام سیستم کسب درآمد اینترنتی همکاری داشتید؟
    پرداخت آنلاین سایت
    نام و نام خانوادگي
    پست الکترونيکي
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضيحات

    رتبه سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 510
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 570
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 195
  • بازدید هفته : 1,007
  • بازدید ماه : 1,914
  • بازدید سال : 30,339
  • بازدید کلی : 449,580
  • تبلیغات